anvelopaanvelopa de iarnasuv / 4x4versiune ranforsataprotectie jantaindice sarcina 110indice viteza H
Stoc terminat
1 029,99 LEI
865,54 LEI + TVA
...incarcare...
Produsul următor a fost adăugat in coș
Continental
CrossContact Winter
235/65 R18 110H
Stoc terminat
Pret unitar
1 029,99 LEI
buc
Total
Continental
483465
235/65 R18 110H M+S 3PMSF XL FR
C1
C
C
AC
72
REGULAMENT ETICHETARE UE
În conformitate cu REGULAMENTUL (CE) NR. 1222/2009 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI, se vor eticheta toate anvelopele* produse și valorificate pe teritoriul UE după data de 1 iulie 2012 sau se vor afișa etichete la locul de vânzare începând din noiembrie 2012.
În stânga puteți vedea noua etichetă UE pentru anvelope. Aceasta seamănă mult cu etichetele folosite pe scară largă pentru aparatele electrocasnice (de ex. mașini de spălat vase sau rufe).
Alte informații privind etichetele le puteți obține făcând click pe acest link .
Informațiile privind prescripțiile legate de etichetarea anvelopelor, respectiv întrebările frecvente le puteți obține de la Asociația Europeană a Producătorilor de Anvelope și Cauciuc (ETRMA).
* Cad sub incidența regulamentului anvelopele de autoturisme, autoutilitare și camioane.
Ce înseamnă informaţiile trecute pe etichetă?
Eficienţă a consumului de combustibil
Se clasifică de la A la G, A este cel mai bun , G cel mai slab. Între categoriile A şi G poate fi chiar o diferenţă de 7,5 % în consumul de combustibil. Luând un exemplu concret: Între clasele B şi C, pe un drum de 1000 km, diferenţa de consum de combustibil poate fi de 1 litru. (Dar eficienţa consumului de combustibil poate fi influenţat în mare măsură stilul de conducere şi presiunea corectă din pneuri.)
Aderenţa pe teren umed
Se clasează de la A la G, A are cea mai scurtă distanţă de frânare, G cea mai lungă. La frânare puternică, distanţa de frânare a clasei A este mai scurtă cu 30% ca a clasei G. De exemplu un autoturism obişnuit dacă frânează până la oprire de la 80km/h, distanţa de frânare la o anvelopă de clasa A poate fi mai scurtă cu 18 m ca la una de clasa G.
Zgomot exterior de rulare și valoarea măsurată a acestuia
Pe lângă valoarea exprimată în decibeli, eticheta are şi o altă modalitate de marcare. Acestea pot fi maxim trei linii care indică normele viitoare CE 661/2009.
3 linii: cea mai slabă performanţă este peste limita valorii definite în viitorul standard dar sub maximul admis în prezent
2 linii: corespunde valorii viitorului standard
1 linie: mai silenţios cu 3 decibeli ca normele viitoare
Aderenţa pe teren umed, după cum arată şi numele, arată numai calităţile de aderenţă pe teren umed, pe etichetă nu apar calităţile la frânare pe teren uscat şi cea ce este şi mai important la anvelopele de iarnă, nu apar nici proprietăţile de aderenţă pe drum îngheţat şi nins.
Pe lângă valorile indicate pe etichetă, mai există o sumedenie de alte proprietăţi care influenţează performanţele anvelopelor, prin urmare ar putea fi util ca înainte de cumpărare să cereţi opinia unui specialist.
Clasele au fost determinate în aşa fel încât acestea să stimuleze producătorii la obţinerea unor performanţe cât mai bune şi să evite clasele deja imposibil de urmărit A+++ de la articolele de uz casnic. Datorită exigenţelor ridicate, este posibil ca în iarna asta să nu întâlnim încă anvelope de clasa „A”.
Fabrica de anvelope Continental a fost înființată în 1871 de 9 bancheri și companii de producție în Hanovra sub numele de Continental-Caotchouc und Gutta-Percha. Simbolul oficial al companiei, calul fără frâu, este adoptat drept marcă înregistrată în octombrie 1882 și s-a păstrat până în zilele noastre drept logo-ul companiei.
Industria de cauciuc germană s-a dezvoltat în mod constant până în anii 1920. Cei mai importanți membri ai industriei cauciucului au fuzionat sub numele de "Continental Gummi-Werke AG". Producția companiei care a rezultat a fost limitată la Germania, dar activitatea sa de export a continuat să crească.
Continental a început, de asemenea, în mod deliberat să își construiască rețeaua globală de producție și comercializare. A obținut producția europeană a anvelopei de la Uniroyal Inc., SUA, și a achiziționat fabrica de cauciuc Semperit din Austria. În 1993, a obținut o cotație majoritară în Barum, Republica Cehă, mărind astfel în mod semnificativ cota sa de piață în Europa de Est.
La momentul în care a fost înființată fabrica de anvelope, producția și cercetarea au fost efectuate numai în Germania, cu aproximativ 200 de angajați, iar în prezent compania are peste 240.000 de angajați în 193 de locații din 60 de țări.
De la înființare, Continental a devenit unul dintre cei mai mari furnizori de anvelope din lume, dezvoltându-se în mod constant. Pneurile Continental au performanțe excelente de conducere pe drumurile uscate și umede, fiind renumite pentru calitatea superioară și pentru cei peste 150 de ani de experiență in industrie.
Câteva mărci Continental Group, pe lângă multe altele: Uniroyal, Semperit, Barum şi Matador.