"Continental a găsit ceva special cu PremiumContact 7. Știam că este bun, dar marja de victorie ne-a luat prin surprindere, mai ales pentru că s-a confruntat cu alte modele noi. Într-un test în care câștigurile sunt de obicei luate cu câteva zecimi de punct, PremiumContact 7 a avut un avantaj general de peste unu la sută față de următorul cel mai bun.
După câteva fluctuații în ultimii ani, producătorul german de anvelope a revenit pe drumul cel bun cu ținta de „cel mai bun în frânare”, luând victoria pe teren umed cu un metru, când majoritatea celorlalți erau despărțiți de centimetri. De asemenea, a câștigat cu o marjă mai mică la frânarea uscată.
Pe circuitul de manevrare pe carosabil umed, a avut o senzație ascuțită că altora le lipsește și le-a inspirat încredere pentru a transporta mai multă viteză în viraj, datorită spatelui stabil. A fost mai puțin eficient în apele mai adânci ale testelor de acvaplanare, dar a fost încă printre lideri.
Claritatea direcției și tracțiunea bună au existat și pe uscat. Peste benzile de testare a zgomotului, terenul era scăzut și se simțea bine amortizat pe asfaltul accidentat, terminând pe locul doi. Luați în considerare un rezultat competitiv de rezistență la rulare și aveți un câștigător clar."
Citiți articolul întreg aici.