Cum sa conducem pe timp de iarna?

In primul rand va sfatuim sa treceti la cauciucuri de iarna in cel mai scurt timp posibil! Este pasul indispensabil pentru a reduce riscul accidentelor rutiere, riscul pierderii certificatului de inmatriculare al masinii sau de incasare al unor amenzi uriase. 
      O alta regula de aur este evitarea blocarii rotilor. Pe drumurile acoperite de gheata sau zapada acceleratia trebuie dozata in asa fel incat sa nu se rupa aderenta, la fel si la franare trebuie avuta mare grija sa nu se blocheze rotile. 
     Daca drumul devine patinoar si nu putem urnii masina din loc, desi apasam acceleratia masina tot nu porneste din loc, se trece la o etapa superioara, care este o rezolvare indirecta pentru aceasta problema, pentru un sofer care nu simte dozarea acceleratiei. 
    Aderenta cea mai buna depinde si de anvelope. Pe un drum acoperit de gheata sau zapada pot aparea 2 situatii neplacute: probabilitatea de derapaj si aderenta, care, in functie de ce acopera carosabilul poate sa difere chiar la fiecare metru. Din aceste motive trebuie sa fim constienti de tipul anvelopelor noastre, pe ce portiune a lor au aderenta mai buna. 
    La fel trebuie sa stiti si ca Politia Locala nu are dreptul sa verifice daca masina D-voastra este sau nu echipata cu cauciucuri de iarna, aceasta functie ii revine exclusiv Politiei Rutiere.
Deoarece iarna incearca sa apara deja cu cateva fulguri de nea prin unele zone ale tarii, pregatiti-va masinile din timp pentru acest sezon! 

,

    Venirea iernii reprezinta un adevarat cosmar pentru multi detinatorii auto. In primul rand trecerea la cauciucuri de iarna este o investitie uriasa, in al doilea rand riscurile de accidente si derapaje cresc. 
       Ca sa conducem o masina cu siguranta pe drumurile alunecoase, nu trebuie sa fim piloti de Formula 1, doar trebuie in primul rand sa respectam anumite reguli si sa fim constienti ce trebuie sa facem in situatii de urgenta. 
   Azi va ajutam cu cateva sfaturi si reguli pentru sofatul in conditii de iarna.