Continental isi testeaza anvelopele pe terenuri proprii
Etichete
Date
2013.12.23. 11:25
Pista de testare poarta numele de AIBA (Automated Indoor Braking Analyzer) si este de 300 m lungime, 30 m latime, si datorita tehnologiilor ultra-moderne aici se testeaza diferitele caracteristici ale anvelopelor de iarna si de vara totodata. Noua sala imbunatateste considerabil eficienta testelor de anvelope.
Acest lucru este foarte important deoarece in permanta cresc cererile pentru testarea anvelopelor. Sala detine 5 piste diferite, unde masinile pot atinge viteze de 120 km/h, la fel ca cele mai moderne roller-coasteruri. Pe urma, la un punct programat de dinainte, incep sa franeze, si pe urma se opresc. Pe pista de testare, manevrele de franare sunt supravegheate, controlate si masurate cu ajutorul unor senzori montate pe vehicul. Durata unui astfel de test, incluzand pornirea, accelerarea si franarea, au o durata de 4 minute. In noua sala, in fiecare ora pot fi efectuate 15 teste, iar anual testarile automate pot atinge o capacitate de 100 de mii.
Pe langa aceasta sala de testare, Continental aduce si game noi de anvelope. O pilda extrema este anvelopa SSR (Self Supporting Runflat), care au o serie de beneficii importante: - spre deosebire de anvelopele obisnuite, tehnologia SSR are la baza existenta unor pereti ranforsati si si autoportanti ai anvelopei. Aceasta tehnologie previne ca anvelopa sa sa fie strivita sau sa alunece afara din janta in cazul unei pene de cauciuc, deci rularea se poate continua pe o distanta de 80 de km, cu o viteza de 80 km/h, in functie de greutatea autovehicolului si de starea drumurilor. - sunt compatibile cu jante standard - se monteaza foarte simplu - fac economie de spatiu si greutate in cadrul vehicolului, lasand mai mult spatiu liber in portbagaj, economie de combustibil.
Anvelopa SSR se livreaza cu un sistem de monitorizare al presiunii in anvelope, deoarece altfel este greu de observat ca masina circula pe pana, dezvoltat tot de Continental. Iata ca circulatia pe anvelope Continental atinge culmile cele mai inalte ale sigurantei, puteti fi siguri deci, ca dupa ce ati montat aceste anvelope castigatoare ale testelor de specialitate, testate la cele mai inalte categorii, si dotate cu noi inovatii, calatoriile vor deveni mai rapide, mai ieftine si in primul rand in conditii mai mari de siguranta.
, Da, a sosit si clipa in care firma Continental si-a deschis cel mai mare teren de testari, langa Hannover. Pe aceasta pista, se pot face testari pe tot parcursul anului, indiferent de anotimp si de conditiile meteo, in plus, testarile sunt efectuate cu masini automate, fara pilot si pot atinge viteza de 120 km/h.
Acest lucru este foarte important deoarece in permanta cresc cererile pentru testarea anvelopelor. Sala detine 5 piste diferite, unde masinile pot atinge viteze de 120 km/h, la fel ca cele mai moderne roller-coasteruri. Pe urma, la un punct programat de dinainte, incep sa franeze, si pe urma se opresc. Pe pista de testare, manevrele de franare sunt supravegheate, controlate si masurate cu ajutorul unor senzori montate pe vehicul. Durata unui astfel de test, incluzand pornirea, accelerarea si franarea, au o durata de 4 minute. In noua sala, in fiecare ora pot fi efectuate 15 teste, iar anual testarile automate pot atinge o capacitate de 100 de mii.
Pe langa aceasta sala de testare, Continental aduce si game noi de anvelope. O pilda extrema este anvelopa SSR (Self Supporting Runflat), care au o serie de beneficii importante: - spre deosebire de anvelopele obisnuite, tehnologia SSR are la baza existenta unor pereti ranforsati si si autoportanti ai anvelopei. Aceasta tehnologie previne ca anvelopa sa sa fie strivita sau sa alunece afara din janta in cazul unei pene de cauciuc, deci rularea se poate continua pe o distanta de 80 de km, cu o viteza de 80 km/h, in functie de greutatea autovehicolului si de starea drumurilor. - sunt compatibile cu jante standard - se monteaza foarte simplu - fac economie de spatiu si greutate in cadrul vehicolului, lasand mai mult spatiu liber in portbagaj, economie de combustibil.
Anvelopa SSR se livreaza cu un sistem de monitorizare al presiunii in anvelope, deoarece altfel este greu de observat ca masina circula pe pana, dezvoltat tot de Continental. Iata ca circulatia pe anvelope Continental atinge culmile cele mai inalte ale sigurantei, puteti fi siguri deci, ca dupa ce ati montat aceste anvelope castigatoare ale testelor de specialitate, testate la cele mai inalte categorii, si dotate cu noi inovatii, calatoriile vor deveni mai rapide, mai ieftine si in primul rand in conditii mai mari de siguranta.